Velké slevy až 75% právě odstartovaly!

601 552 661

Kontakty

Zákaznický emailový servis

e-mail: info@bestdarky.cz

Preferujte komunikaci skrze email, vaše dotazy budou rychleji vyřízeny. Odpovídáme do 24h ve všední dny.

Centrální sklad Písek

exclusive essential s.r.o.
Sedláčkova 472
39701 Písek

Vedení společnosti

Obchodní ředitel
Jakub Eliáš
e-mail: elias@xparfemy.cz

Finanční ředitel, jednatel společnosti
Jan Kučera
e-mail: kucera@xparfemy.cz

Jednatel společnosti
Lukáš Hegr
e-mail: hegr@xparfemy.cz

Rozmysleli jste si nákup? Pošleme pro zboží kurýra – ZDARMA!

Možná už se Vám stalo, že jste si na internetu objednali zboží, které úplně nesplnilo Vaše očekávání.

Co s tím? Zabalit zboží, donést na poštu, čekat ve frontě a nakonec ještě za poslání balíčku zaplatit nemalou částku.

Proč byste měli platit časem i penězi za to, že jste změnili názor?

Na bestdarky.cz už nemusíte! Máme pro Vás novinku – VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ STAROSTÍ.

Jak to funguje?

Pokud se z jakéhokoli důvodu rozhodnete, že zboží chcete vrátit:

  • napište na naše zákaznické centrum – jsme tu pro Vás na emailu info@bestdarky.cz
  • jednoduše sdělte, že si přejete zboží vrátit
  • zařídíme pro Vás odvoz zboží kurýrní službou
  • odvoz balíčku je pro Vás zcela ZDARMA

Stejný postup můžete využít, pokud potřebujete zboží reklamovat.

Jaké jsou výhody ODVOZU ZDARMA?

  • žádné fronty na poště, žádné starosti, žádný ztracený čas a hlavně žádné náklady = dokonale pohodlný nákup
  • kurýr si pro balíček přijede tam, kam chcete – ať už domů nebo do zaměstnání
  • kurýr Vám předem zavolá a upřesní čas příjezdu
  • nemusíte na balík vyplňovat žádnou adresu – kurýr přesně ví, kam má zásilku doručit
  • kurýr nám zásilku doručí rychleji než pošta, díky tomu zvládneme Vaši žádost zpracovat rychleji a vrátit Vám peníze v co nejkratší lhůtě

Rozmysleli jste si nákup? Jednoduše přenechte všechny starosti na nás!

Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy najdete ZDE nebo v obchodních podmínkách.

Reklamace

Reklamace se vztahují na zboží s výrobní vadou, která se projeví v záruční době 24 měsíců, není-li záruční lhůta vzhledem k povaze daného zboží zkrácena – u některých kosmetických produktů je doba spotřeby do 12 měsíců od otevření (některé pleťové či oční krémy apod.). Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené nevhodným zacházením nebo špatným skladováním, stejně tak na zboží opotřebené běžným užíváním.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě reklamace prosím vždy nejdříve emailem kontaktujte náš zákaznický servis. Zákaznický servis zajistí svoz poškozeného zboží prostřednictvím kurýrní služby – samozřejmě zdarma. K reklamovanému zboží prosím přiložte kopii daňového dokladu (faktury), kterou zasíláme s každou objednávkou a stručné zdůvodnění reklamace. Pokud fakturu již nemáte k dispozici, nezapomeňte do průvodního dopisu uvést číslo objednávky a Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, email, telefon). Zboží vybavené uvedenými dokumenty zabalte prosím do balíčku a zajistěte tak, aby při převozu nedošlo k jeho poškození. Kurýr si Vaši zásilku vyzvedne do 2–3 pracovních dnů od okamžiku, kdy reklamaci nahlásíte zákaznickému servisu. O přesném termínu vyzvednutí Vás bude kurýr telefonicky kontaktovat. Rádi bychom upozornili, že není možné, aby kurýr zároveň přivezl nový produkt. Svoz a doručení jsou zcela odlišné služby, které nelze sloučit.

Po přijetí zboží na reklamačním oddělení budete emailem informováni o průběhu vyřizování reklamace.

Jak postupovat, když jste obdrželi jiné zboží, než jste objednali?

Ačkoli děláme maximum pro to, aby k pochybení při expedici zboží nedocházelo, ve výjimečných případech může dojít k tomu, že obdržíte jiné zboží, než jste objednali a než je uvedeno na faktuře. Jak v takovém případě postupovat? Nejprve nás kontaktujte emailem, domluvíme se na co nejsnazším řešení pro Vaši spokojenost.

Nabízí se Vám dva způsoby pro výměnu zboží za správné:

Zboží je možné vrátit zpět prostřednictvím svozu kurýrní služby, stejně jako v případě reklamace. Svoz vždy zajišťuje naše zákaznické centrum na základě dohody a je zdarma. Stačí nepoužitý produkt připravit spolu s dokladem (fakturou) do balíčku a předat kurýrovi. Svoz proběhne do 2–3 pracovních dnů od nahlášení záměny, je zdarma a kurýr Vás bude předem telefonicky kontaktovat. Rádi bychom upozornili, že není možné, aby kurýr zároveň přivezl správný produkt. Svoz a doručení jsou zcela odlišné služby, které nelze sloučit. Nové zboží zasíláme z centrálního skladu na naše náklady.

Mějte prosím na paměti, že je nutné zkontrolovat zboží ihned po převzetí, před jeho rozbalením a použitím. V opačném případě bude průběh výměny značně zkomplikován.

Jak postupovat, pokud zboží bylo doručeno rozbité?

Doručí-li Vám přepravce zásilku, která ponese viditelné známky manipulace, bude rozbalená, rozlepená či mechanicky poškozená, zásilku v žádném případě nepřebírejte. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom se domluvili na dalším postupu.

Odstoupení od smlouvy

Při nákupu přes internet máte dle zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy do 30 dní okamžiku, kdy zboží převezmete, ať už na prodejně nebo od přepravní služby. Pokud si přejete od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, kontaktujte prosím předem náš zákaznický servis. Zboží následně můžete včetně faktury zaslat na adresu Sedláčkova 472, 39701 Písek, případně přinést na pražskou prodejnu. Cena zboží Vám pak bude zaslána na účet, resp. vyplacena v hotovosti na prodejně.

V případě odstoupení od smlouvy je nutné odevzdat zboží nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím. Při nedodržení těchto podmínek jsme oprávněni uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží formou odpočtu z vracené částky.

Dokumenty ke stažení:

Zákaznická Infolinka

e-mail: info@bestdarky.cz

Preferujte komunikaci skrze email, vaše dotazy budou rychleji vyřízeny. Odpovídáme do 24h ve všední dny.

Infolinka: ‭+420 778 787 356‬ – preferujte komunikaci emailem
Zákaznická linka je Vám k dispozici v pracovní dny od 9 do 15 hodin.

e-mail: info@bestdarky.cz

Sídlo společnosti

exclusive essential s.r.o.
Divadelní 1032/14
110 00 Praha 1
IČ: 28891180
DIČ: CZ28891180
Společnost je vedena Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 151394.

Pozor! Toto je pouze sídlo společnosti, pro kontakt s námi použijte adresu naší provozovny!

sticky01

reklamace bez starostí

Zavolejte a my
pro zboží přijedeme
zdarma

Více informací
sticky02

30 dní na vrácení peněz

Svoz zboží
zdarma

Více informací
Náš web potřebuje ke svému správnému fungování soubory cookies, pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním. Více informací o nastavení zde.